Administrator CWR RW – rozstrzygnięte

Centrum Wspierania Rodzin „Rodzinna Warszawa”

Ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze

Administrator ds. administracyjno-gospodarczych – w wymiarze 1 etat

Termin składania dokumentów do 31.08.2020 r.

 

Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało między innymi:

  1. Nadzór nad aktami własności poszczególnych obiektów.

  2. Nadzór nad stanem technicznym i instalacjami w budynkach należących do Centrum poprzez:

a. organizowanie przeglądów rocznych i pięcioletnich budynków zgodnie z obowiązującymi wymogami prawa budowlanego,

b. realizacja zaleceń wynikających z przeglądów rocznych i pięcioletnich,

c. prowadzenie książek obiektu budowlanego.

  1. Nadzór nad bezpieczeństwem w nadzorowanych budynkach /systemy p-poż, systemy alarmowe, ochrona.

  2. Planowanie i organizowanie doraźnych prac remontowych i naprawczych w administrowanych obiektach i Ogniskach.

  3. Kontrolowanie wykonania i rozliczeń umów z dostawcami mediów.

  4. Prowadzenie ewidencji oraz rozliczeń należności związanych z bieżącym utrzymaniem obiektów własnych i wynajmowanych,

  5. Kompleksowe zarządzanie nieruchomościami,

  6. Sprawozdawczość dot. zadań realizowanych przez Dział,

  7. Nadzór w zakresie przestrzegania przepisów o udzielaniu pierwszej pomocy oraz BHP i P-poż. we wszystkich obiektach.

  8. Wykonywanie czynności w zakresie zwalczania pożarów oraz ewakuacji pracowników w wyznaczonych miejscach

    a. przestrzeganie instrukcji bezpieczeństwa pożarowego.

    b. sprawdzanie aktualizacji instrukcji bezpieczeństwa pożarowego we wszystkich budynkach.

    c. tworzenie potrzebnej dokumentacji w nowych budynkach.

    d. zapoznawanie pracowników ze sposobem ewakuacji w budynkach.

  9. Wykonywanie czynności związanych z dokonywaniem zakupów na potrzeby Centrum,

  10. Archiwizowanie dokumentacji zgodnie z przepisami kancelaryjnymi,

  11. Nadzór nad prawidłowym wykorzystaniem samochodów służbowych zgodnie z zarządzeniem dyrektora „w sprawie użytkowania samochodów służbowych w Centrum”.

a. prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej pojazdów,

b. nadzór nad terminami przeglądów technicznych,

c. pilnowanie terminów i dokumentacji związanej z ubezpieczeniem pojazdów OC, AC, NW,

d. pilnowanie spraw związanych z kolizjami i wypadkami drogowymi,

e. pilnowanie gospodarki zużytymi częściami samochodowymi zgodnie z instrukcją obiegu dokumentów finansowo-księgowych,

f. wnioskowanie do Dyrektora o uznanie ponadnormatywnego zużycia paliwa,

g. ustalanie przyczyny ponadnormatywnego zużycia paliwa,

h. prowadzenie rejestru upoważnień.

14. Nadzór nad wszystkimi naprawami samochodów służbowych.

Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku: Miejsce pracy: Praca w budynku siedziby Centrum i poza nim. Budynek wyposażony w windę dostosowaną do wózków inwalidzkich. Ciągi komunikacyjne o szerokości umożliwiającej poruszanie się wózkiem inwalidzkim. Toalety dostosowane do osób poruszających się na wózku inwalidzkim. Budynek niedostosowany dla osób niedowidzących i niewidzących.Stanowisko pracy: związane z pracą przy komputerze, obsługą urządzeń biurowych, rozmowami telefonicznymi, przemieszczaniem się wewnątrz budynku i wyjściami w teren. Na stanowisku pracy brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym.

Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

Miejsce pracy:
Praca w budynku siedziby Centrum i poza nim. Budynek wyposażony w windę dostosowaną do wózków inwalidzkich. Ciągi komunikacyjne o szerokości umożliwiającej poruszanie się wózkiem inwalidzkim. Toalety dostosowane do osób poruszających się na wózku inwalidzkim. Budynek niedostosowany dla osób niedowidzących i niewidzących.

Stanowisko pracy:
związane z pracą przy komputerze, obsługą urządzeń biurowych, rozmowami telefonicznymi, przemieszczaniem się wewnątrz budynku i wyjściami w teren. Na stanowisku pracy brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym.

Wymagania niezbędne:

  • obywatelstwo polskie – o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1282),
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
  • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • nieposzlakowana opinia
  • wykształcenie wyższe minimum I stopnia,
  • minimum 3-letni staż pracy,
  • powyżej 2-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie administrowania budynkami,
  • wymagane kompetencje: wiedza zawodowa, znajomość przepisów i procedur, samodzielność, komunikacja, współpraca.

Wymagania dodatkowe:

  • biegłość w korzystaniu z dokumentacji techniczne
  • otwartość na szukanie i wdrażanie nowych rozwiązań
  • znajomość regulacji prawnych niezbędnych do podjęcia pracy na stanowisku
  • zdolności organizacyjne, obowiązkowość, systematyczność, kreatywność, zaangażowanie, komunikatywność, systematyczność, odporność na stres.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest wyższy niż 6 %.

Wymagane:

  • curriculum vitae z przebiegiem nauki i pracy zawodowej
  • list motywacyjny
  • kserokopia dyplomu ukończenia studiów wyższych minimum I stopnia
  • kserokopie świadectw pracy dokumentujących wymagany minimum 3-letni staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pozostawania w stosunku pracy,
  • oświadczenie o posiadanym obywatelstwie
  • oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • oświadczenie o nieposzlakowanej opinii,
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych.
  • podpisane odręcznie oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych
  • (druk -klauzula informacyjna – jest dołączony do ogłoszenia).

Osoby zainteresowane prosimy o dostarczenie kompletu dokumentów osobiście lub 
za pośrednictwem poczty do sekretariatu na adres:

Centrum Wspierania Rodzin „Rodzinna Warszawa”
ul. Stara 4, 00-231 Warszawa,
a także na adres e-mail: rekrutacja@rodzinnawarszawa.pl
w terminie do dnia 31.08.2020 r.

z dopiskiem: administrator ds. administracyjno-gospodarczych.

Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli wpłynęły na w/w adres w terminie
do dnia 31.08.2020 r.

Uwaga! Uprzejmie prosimy o zapoznanie się z klauzulą informacyjną o przetwarzaniu danych osobowych dla kandydatów biorących udział w naborze na wolne stanowisko urzędnicz administrator ds. administracyjno-gospodarczych.

 Klauzula informacyjna – KLIK

 

Informacja o wyniku naboru na wolne stanowisko urzędnicze
administrator ds. administracyjno-gospodarczych

 

W trakcie procedury naboru kandydatów na ww. wolne stanowisko urzędnicze w Centrum Wspierania Rodzin „Rodzinna Warszawa” w Warszawie wyłoniono osobę do zatrudnienia:

Pan Mariusz Marczak – miejsce zamieszkania Warszawa

Uzasadnienie wyboru: Kandydat spełnił wymagania stawiane podczas rekrutacji na ww.wolne stanowisko urzędnicze.

Warszawa 08.09.2020 r.