Pracownik do sprzątania pomieszczeń biurowych
Centrum Wspierania Rodzin „Rodzinna Warszawa”, poszukuje pracownika do sprzątania pomieszczeń biurowych (ul. Stara 4, Warszawa).
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:
1. Utrzymywanie w należytej czystości przydzielonych do sprzątania pomieszczeń w budynku biurowym Centrum.
2. Sprzątanie sanitariatów i uzupełnianie środków czystości.
3. Poszczególne czynności powinny być wykonywane z taką częstotliwością, aby przydzielone do sprzątania pomieszczenia i teren przed wejściem do Centrum, były utrzymane w nienagannym porządku i czystości.
4. Właściwe i oszczędne używanie powierzonego sprzętu i środków potrzebnych do utrzymania czystości.
5. Mycie okien wg potrzeb.
Oferujemy:
zatrudnienie na umowę o pracę w wymiarze 1/2 etatu.
praca od poniedziałku do piątku w godzinach 8-12.
wynagrodzenie zasadnicze 1750,00 zł. brutto zasadnicza + dodatek stażowy (+dodatek motywacyjny po spełnieniu warunków)
13-ta pensja
świadczenia socjalne z ZFŚS
pracę w przyjaznym zespole
pracę w dynamicznej instytucji z długim doświadczeniem
Miejsce pracy: ul. Stara 4, Warszawa
Wymagania niezbędne:
1. wykształcenie podstawowe, zawodowe lub średnie;
2. pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie
CV
wypełnionej i podpisanej „Klauzuli informacyjnej dla kandydatów do pracy w związku z przetwarzaniem danych osobowych”.
e-mailem na adres: rekrutacja@rodzinnawarszawa.pl, wpisując w tytule „sprzątanie”
osobiście w sekretariacie CWR RW, ul. Stara 4 00-231 Warszawa
lub pocztą na adres: ul. Stara 4, 00-231 Warszawa, z dopiskiem na kopercie „sprzątanie”.
Na zgłoszenia czekamy do 28.02.2023 roku.
Informacje dodatkowe:
Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.
Obowiązek informacyjny w związku z przetwarzaniem danych osobowych: