Laboratorium twórczego myślenia- 2-dniowy warsztat dla wychowawców placówek wsparcia dziennego 30-31 marca 2019 r.
Laboratorium twórczego myślenia- 2 -dniowy warsztat dla wychowawców z placówek wsparcia dziennego.
Podczas dwudniowych warsztatów uczestnicy nauczą się korzystać z zasobów własnej wyobraźni i kreatywności. Poznają twórcze ćwiczenia i zabawy z których będą mogli czerpać pracując z wychowankami oraz nauczą się jak samodzielnie dostosowywać poznane ćwiczenia do wieku i potrzeb swoich podopiecznych.
Termin 2-dniowego szkolenia: 30-31.03.2019 r.w godz. 9.00-17.00
Lokalizacja: Centrum Wspierania Rodzin „Rodzinna Warszawa”, Ognisko Grochów
Liczba wolnych miejsc: 16 miejsc
Adresaci szkolenia: pracownicy placówek wsparcia dziennego m.st. Warszawy pracujący z dziećmi i młodzieżą
Cele szkolenia:
Celem warsztatów jest zachęcenie wychowawców do rozwijania i korzystania z własnej kreatywności, do zbudowania zaufania do swojej wyobraźni i twórczych umiejętności. Przekazanie im praktycznych narzędzi do twórczego spędzania czasu z wychowankami.
Elementy programu warsztatu:
Zasady kreatywnego działania
Być kreatywnym – jak ćwiczyć twórcze myślenie żeby utrzymać się w formie
Techniki generowania pomysłów
Kreatywność na co dzień
Twórczość w rozwiązywaniu problemów i pracy zespołu
Jak poruszać się na przód czyli twórczość zamiast analizy
Twórczość a rozwój osobisty: poznawczy, emocjonalny, społeczny
Improwizacja (wolność, spontaniczność, kreatywność)
Ruch i taniec w twórczej pracy i zabawie
Wymagania:
- Od uczestnika:
wykształcenie wyższe;
• aktualne zatrudnienie w placówce wsparcia dziennego;
• wysoka motywacja do podnoszenia kwalifikacji i udziału w zajęciach; - rejestracja w systemie i wybór tej nagrody w programie Miasto Korzyści przez placówkę zatrudniającą uczestnika
- wypełnienie formularza zgłoszeniowego przez kierownika placówki https://goo.gl/forms/aTHzyNcEdpOc2OpZ2
Certyfikat: zaświadczenie o ukończeniu kursu
Prowadząca:
Sylwia Kalisz-Mróz
reżyserka – scenarzystka – performerka – pedagog teatru
Magister Sztuki na wydziale Performance Practices and Research w The Royal Central School of Speech and Drama (Uniwersytet w Londynie, Wielka Brytania).