FAQ
Masz pytania? Zajrzyj do FAQ
W ramach Modułu Rozwoju PWD każda nowo zarejestrowana placówka jest zobowiązana do samodzielnej ewaluacji swojego funkcjonowania.
Karta ewaluacji będzie zawiera 15 kategorii zdefiniowanych na 3 odpowiednio zróżnicowanych poziomach zaawansowania:
- zapis do programu lojalnościowego,
- zaangażowanie w politykę społeczną,
- baza monitorująca,
- współpraca z rodzinami,
- współpraca ze szkołą,
- superwizja,
- zajęcia tematyczne,
- socjoterapia,
- lokalne partnerstwa,
- wolontariat,
- fundraising,
- doskonalenie kadry,
- współpraca zagraniczna,
- popularyzacja wiedzy,
- projekty innowacyjne.
Na podstawie deklaracji system nadaje każdej zarejestrowanej placówkę jeden z trzech statusów:
- Status STANDARD: poziom podstawowy, każda warszawska PWD powinna spełniać te kryteria, aby prowadzić w pełni profesjonalną i merytoryczną pracę z wychowankami. Chcąc uzyskać ten status PWD musi spełniać wszystkie 11 kryteriów.
- Status PREMIUM: poziom ponadpodstawowy, wymaga od placówki dodatkowego zaangażowania w doskonalenie metod pracy i programów oraz szerszej oferty pedagogicznej. Chcąc uzyskać ten status placówka musi spełniać co najmniej 12 z 15 kryteriów (80%).
- Status VIP: poziom zaawansowany, na którym placówki wypracowują własne rozwiązania i metody pracy, wykazują się szczególną aktywnością zarówno na poziomie merytorycznym, jak i organizacyjnym. Chcąc uzyskać ten status placówka musi spełniać co najmniej 11 z 15 kryteriów (73%).
Weryfikacja statusu poprzez ponowną ocenę swojej placówki na karcie ewaluacji odbywać się będzie 2 razy w roku szkolnym – we wrześniu i w marcu.
Do każdego statusu przypisany zostanie oddzielny koszyk nagród. Każda placówka zostanie powiadomiona o dostępności nagrody droga mailową oraz za pośrednictwem serwisu internetowego. Zapisy na odbiór nagrody będą się odbywać aż do jej wyczerpania, na zasadzie pierwszeństwa.
W ramach każdej kategorii dostępna będzie określona pula nagród zależna od możliwości budżetowych i organizacyjnych Miasta. Placówki o wyższym statusie (PREMIUM i VIP) są uprawnione do zdobywania nagród z niższych poziomów. Metoda odbioru nagrody zależy od jej typu. Część nagród będzie można odbierać raz w miesiącu. Rejestracja na szkolenia zależy od dostępności prowadzących i infrastruktury warsztatowej.
Przykładowe kategorie nagród to:
- Usługi
- Wyjazdy
- Szkolenia dla kadry
- Atrakcje dla podopiecznych
- Technologie
- Zniżki
- Udostępnienie sprzętu czy pomieszczeń
Tak, będą. W kolejnych fazach planujemy rozwój programu o zakładkę INDYWIDUALNY PLAN ROZWOJU PWD, umożliwiającą każdej placówce planowanie i monitorowanie realizacji swoich celów, moduł umożliwiający bezpośrednią rejestrację na szkolenia oraz platformę kojarzącą placówki z partnerami biznesowymi. Trzymajcie za nas kciuki, pracujemy nad tym.