Grochowski rozkład jazdy vol. 31

 

Tydzień mijał nam na przygotowaniach do eliminacji w Świdrze, wyjazdu do Sopotni oraz gry terenowej Ogniskowy obóz letni po Królewsku. Co z tego wyszło, przeczytajcie sami 😉

 

W poniedziałek, już po raz trzeci, odbyło się u nas Forum HR. Tym razem mieliśmy zaszczyt gościć sportowców z sekcji sportowej Legii. To, że warto być pełnym zaangażowania w rozwijaniu naszych umiejętności i zainteresowań, potwierdził pokaz kick-boxingu. Po pokazie każdy z nas mógł spróbować swoich sił w podstawowych technikach dyscypliny. No cóż… nie szło nam tak dobrze jak wytrenowanych zawodnikom, ale stawianie kroków w każdej dziedzinie może być nieporadne. Ważne żeby się nie poddawać i iść dalej naprzód!

We wtorek i środę serca naszych Wychowanków biły szybciej niż zazwyczaj. Kto wie – może nawet w rytmie cha-cha… albo piosenek, które prezentowali podczas przesłuchań do Festiwalu w Świdrze. Wujek Kazimierz zadbał o aranżacje muzyczne i nagłośnienie, więc nie mogło być na nas mocnych! A że na Grochowie lubimy być niepokorni, w tym roku do Świdra udali się nie tylko szkolący głos przez profesjonalistę. Byli to także członkowie naszego ogniskowego chórku (który do tej pory występował podczas bożonarodzeniowych przedstawień). Od naszych informatorów wiemy, że wszyscy występujący zakwalifikowali się do Festiwalu Piosenki w Świdrze!

W sobotę większość Ogniskowców wyjechała na wyjazd socjoterapeutyczny do Sopotni. Wracają już jutro a my z niecierpliwością czekamy na opowieści o tym, jak było. Te, które zostały (bo były to przedstawicielki płci pięknej) dzielnie reprezentowały nasze Ognisko podczas gry terenowej, która odbyła się w Łazienkach Królewskich. Przebrane w stroje z pierwszej połowy XX wieku przyciągały wzrok przechodniów i jadących z nimi autobusem. Na miejscu, przebranych było już zdecydowanie więcej. Po apelu wyruszyłyśmy poszukując rozwiązań kolejnych zadań. Co prawda, nie stanęłyśmy na podium, ale zadowolone z naszego wysiłku przybyłyśmy na wyznaczoną metę. Przy okazji dziękujemy bardzo cioci Patrycji i Klaudii za przygotowanie dla nas obozowych atrakcji!