Marymont na turnusie rehabilitacyjnym w Dąbkach !

W ostatnim czasie 15 osób z Ogniska Marymont wypoczywało na turnusie rehabilitacyjnym nad morzem w Dąbkach. Codziennie braliśmy udział w porannych zabiegach leczniczych. Popołudniami odbywały się wycieczki, spacery, zajęcia plastyczne, sportowe, komputerowe. Mieliśmy okazję zwiedzić Darłowo, Zamek Książąt pomorskich , port i latarnię morską w Darłówku, Stary Rynek i Ratusz w Darłowie. Byliśmy gośćmi grupy lotniczej Darłowo, gdzie mogliśmy zobaczyć lotnicze jednostki ratownicze, wejść do prawdziwego helikoptera, z bliska przyjrzeć się ekwipunkowi ratowników morskich, zobaczyć pokaz wystrzeliwania rac i odpalania świecy dymnej. Widzieliśmy ogromne wozy strażackie, służące do gaszenia pożarów.

W trakcie trwania obozu byliśmy dwa razy w kinie, na basenie, na kręglach, jeździliśmy na wielokołowcach odwiedził nas iluzjonista, mieliśmy dancing z muzyką na żywo. Próbowaliśmy nadmorskich specjałów, które bardzo nam smakowały: lody, gofry, frytki, pizza. Zorganizowaliśmy ognisko, na którym nie zabrakło pieczonych kiełbasek i śpiewania piosenek. Prawie codziennie spacerowaliśmy brzegiem morza, podziwialiśmy nadmorskie krajobrazy, zbieraliśmy kamyki i robiliśmy zamki z piasku.

Wyjazd zaowocował wieloma nowymi sprawnościami, wrażeniami. Pełni sił i energii wróciliśmy do obowiązków szkolnych i do ogniska.