Polityka prywatności

A. CZĘŚĆ OGÓLNA

 

Administrator danych osobowych

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Centrum Wspierania Rodzin “Rodzinna Warszawa (dalej: „ADMINISTRATOR”), z siedzibą: ul. Stara 4, 00-231 Warszawa. Z Administratorem można się kontaktować pisemnie, za pomocą poczty tradycyjnej na adres: ul. Stara 4, 00-231 Warszawa.

 

Inspektor Ochrony Danych

Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować pod adresem mailowym: iod@rodzinnawarszawa.pl.

 

Podstawa prawna

Dane osobowe są przetwarzane na podstawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

 

Kontakt

Wykorzystujemy Twoje dane osobowe, które podałaś/eś kontaktując się z nami (w szczególności imię, nazwisko, adres e-mail oraz inne dane, które podałaś/eś w treści wiadomości). Podanie tych danych osobowych jest konieczne, aby móc nawiązać kontakt.

Wykorzystujemy ww. dane osobowe w celu udzielenia odpowiedzi na przesłane przez Ciebie zapytanie. Działamy w oparciu o nasz uzasadniony interes, polegający na zapewnieniu kontaktu. (art. 6 ust.1 lit. f RODO). Dane osobowe będą przetwarzane przez Administratora przez okres 5 lat, a następnie niezbędność danych zostanie poddana weryfikacji i ewentualnemu usunięciu.

Dane nie pochodzą od stron trzecich.

Administrator nie przewiduje zautomatyzowanego podejmowania decyzji. 

 

Kontakty służbowe

Przetwarzanie danych osobowych odbywa się w celu wymiany danych osobowych w ramach kontaktów służbowych. Działamy w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes (art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Dane osobowe mogą pochodzić od stron trzecich m.in.: pracowników, współpracowników, beneficjentów, kontrahentów, klientów, urzędników w związku z prowadzoną działalnością statutową lub gospodarczą. Dane osobowe będą przetwarzane przez Administratora bezterminowo.

Administrator nie przewiduje zautomatyzowanego podejmowania decyzji. 

 

BIP

Dane osobowe są przetwarzane również na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej. Przetwarzanie danych osobowych odbywa się w związku z wykonaniem obowiązków wynikających z przepisów prawa, w tym udzielenia odpowiedzi na wysłane zapytanie, w tym udzielenia odpowiedzi na wniosek związany z dostępem do informacji publicznej – art. 6 ust. 1 lit. c RODO; realizacji zadań statutowych przez Administratora – art. 6 ust. 1 lit. c RODO; dochodzenia i obrony ewentualnych roszczeń – art. 6 ust. 1 lit. f RODO.

Dane osobowe będą przetwarzane przez Administratora przez okres niezbędny do realizacji celów, a po tym czasie przez okres niezbędny do wykonania obowiązku archiwizacyjnego.

Administrator nie przewiduje zautomatyzowanego podejmowania decyzji. 

 

Faktury

Przetwarzanie danych osobowych odbywa się w celu wystawienia faktury oraz płatności – art. 6 ust. 1 lit. b RODO, rozliczenia faktury – art. 6 ust. 1 lit. c RODO – zgodnie z ustawą z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości. Dane osobowe będą przetwarzane przez Administratora przez 5 lat licząc od początku roku następującego po roku, w którym wystawiono dokumenty księgowe.

Dane nie pochodzą od stron trzecich.

Administrator nie przewiduje zautomatyzowanego podejmowania decyzji. 

 

Darczyńcy

Wykorzystujemy Twoje dane osobowe, które podałaś/eś w formularzu płatności lub w przelewie (w szczególności imię, nazwisko, adres, adres e-mail, numer konta bankowego). Podanie danych osobowych jest konieczne, aby móc wesprzeć naszą działalność. Wykorzystujemy ww. dane osobowe w celu umożliwienia dokonania i obsługi przekazania darowizny na rzecz Administratora. Podstawą prawną naszego działania jest art. 6 ust. 1 lit. b RODO. Ponadto wykorzystujemy ww. dane osobowe w celu wystawienia dowodów księgowych dokumentujących darowizny. Działamy w oparciu o ciążący na nas obowiązek prawny – art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Dane osobowe w tym celu przetwarzamy przez okres 5 lat od rozliczenia darowizny.

Wykorzystujemy Twoje dane osobowe obejmujące adres e-mail oraz adres, w celu przesłania Ci podziękowania za wsparcie, a także przesłania informacji o naszych działaniach, które zostały sfinansowane z Twojego wsparcia. Działamy w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes  – art. 6 ust. 1 lit. f RODO.  Dane osobowe przetwarzamy w tym celu przez rok od wsparcia naszych działań lub do wcześniejszego skutecznego sprzeciwu wobec przetwarzania.

Dane nie pochodzą od stron trzecich.

Administrator nie przewiduje zautomatyzowanego podejmowania decyzji. 

 

Uczestnicy spotkań on-line

Przetwarzamy Twoje dane osobowe w celu zapewnienia Ci udziału w spotkaniach i szkoleniach organizowanych przez Administratora w formule online, w tym nawiązania kontaktu. Podstawą prawną naszego działania jest art. 6 ust. 1 lit. b RODO. Dane będą przechowywane do zakończenia spotkania. Twoje dane przetwarzane będą również w celu ustalenia i dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami. Podstawą prawną wykorzystania danych w tym celu jest nasz prawnie uzasadniony interes – art. 6 ust. 1 lit. f RODO. W tym celu dane będą przechowywane 3 lata od dnia zakończenia spotkania.

Dane nie pochodzą od stron trzecich.

Administrator nie przewiduje zautomatyzowanego podejmowania decyzji. 

 

Monitoring wizyjny

Przetwarzanie odbywa się w celu zapewnienia porządku publicznego i bezpieczeństwa osób przebywających na monitorowanym terenie oraz jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora – art. 6 ust. 1 lit. f RODO oraz zapewnienia bezpieczeństwa osób i mienia w obszarze objętym monitoringiem.

Administrator nie przewiduje zautomatyzowanego podejmowania decyzji.

 

B. CZĘŚĆ DLA PACJENTÓW PORADNI

 

Przetwarzanie odbywa się w celu zapewnienia wsparcia psychologicznego, diagnozy i profilaktyki oraz poradnictwa prawnego, w tym zapewnienia możliwości korzystania ze wsparcia w postaci spotkań on-line, co może wiązać się z przetwarzaniem wizerunku w czasie rzeczywistym, z zastrzeżeniem, że wizerunek nie będzie utrwalany ani nie będzie w żaden sposób publikowany – art. 6 ust. 1 lit b, e RODO, art. 9 ust. 2 lit. b, g RODO, art. 10 RODO – dane osobowe będą przetwarzane przez 10 lat od czasu zakończenia korzystania z usług Administratora. Przetwarzanie danych osobowych może odbywać się również w celu ustalenia i dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami – art. 6 ust. 1 lit. f RODO – dane będą przechowywane 3 lata od zakończenia korzystania z usług Administratora.

Dane nie pochodzą od stron trzecich.

Administrator nie przewiduje zautomatyzowanego podejmowania decyzji. 

 

C. KLIENCI OŚRODKA GÓRSKIEGO „KORDON”

 

Przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach hotelarskich oraz usługach pilotów wycieczek i przewodników turystycznych. Dane przetwarzane są w celu przyjęcia rezerwacji miejsc noclegowych, obsługi rezerwacji, niezbędnego kontaktu – art. 6 ust. 1 lit. b RODO. Dane będą również przetwarzane w celu rozliczenia płatności i wystawienia dowodów księgowych – art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Przetwarzanie danych osobowych może odbywać się również w celu ustalenia i dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami – art. 6 ust. 1 lit. f RODO – dane będą przechowywane 3 lata od zakończenia korzystania z usług Administratora.

 

D. CZĘŚĆ DLA PRACOWNIKÓW, ZLECENIOBIORCÓW ORAZ CZŁONKÓW RODZIN

 

Rekrutacja na podstawie Kodeksu Pracy i/lub Ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych

Przetwarzanie danych osobowych odbywa się w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego, w zakresie określonym w przepisach prawa pracy – art. 6 ust. 1 lit. b, c RODO – na podstawie ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz/lub na podstawie ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami – art. 6 ust. 1 lit. f RODO. Ponadto dane osobowe mogą być przetwarzane w zakresie wykraczającym poza przepisy prawa pracy na podstawie udzielonej zgody – art. 6 ust. 1 lit. a RODO.

Możliwe jest również przetwarzanie danych osobowych w celu przeprowadzenia przyszłych naborów pracowników jeśli wyrażona zostanie zgoda – art. 6 ust. 1 lit. a RODO.

 

Jeśli w dokumentach rekrutacyjnych, zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO,  to przetwarzanie danych osobowych odbywa się wyłącznie na podstawie zgody – art. 9 ust. 2 lit. a.

 

Dotyczy pracownika na podstawie Kodeksu Pracy.

W przypadku kandydatów, których podanie zostało rozpatrzone negatywnie dane osobowe będą przetwarzane do czasu zakończenia procesu rekrutacji a następnie przez okres 3 lat w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń. W przypadku wyrażonej zgody na przetwarzanie danych osobowych w następnych naborach, dane będą przechowywane przez okres 1 roku.

W przypadku kandydatów, z którymi została zawarta umowa o pracę dane włączane są do akt osobowych pracownika i przechowywane zgodnie z przepisami prawa.

 

Dotyczy pracownika na podstawie Ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych

W przypadku kandydatów, którzy nie spełnili wymagań niezbędnych, określonych w ogłoszeniu dane będą usunięte niezwłocznie po zakończeniu rekrutacji. W przypadku kandydatów spełniających kwalifikacje na najwyższym poziomie i wyłonionych do dalszego wyboru na dane stanowisko, dane będą przechowywane przez 3 miesiące od dnia zakończenia rekrutacji lub przez okres roku, jeśli wyrażona została zgoda na przetwarzanie danych osobowych na poczet przyszłych rekrutacji. W przypadku kandydatów, z którymi została zawarta umowa o pracę dane włączane są do akt osobowych pracownika i przechowywane zgodnie z przepisami prawa.

 

Dane nie pochodzą od stron trzecich.

Administrator nie przekazuje danych do państw trzecich.

Administrator nie przewiduje zautomatyzowanego podejmowania decyzji.

 

Rekrutacja na podstawie Kodeksu Cywilnego

Przetwarzanie danych osobowych odbywa się w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego, w tym weryfikacji kwalifikacji – art. 6 ust. 1 lit. b RODO – na podstawie ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny oraz w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami – art. 6 ust. 1 lit. f RODO. Jeśli w dokumentach zawarte są dane osobowe, które nie zostały wskazane w ogłoszeniu jako wymagane, ich przetwarzanie odbywać się będzie na podstawie wyrażonej zgody – art. 6 ust. 1 lit. a RODO.

Jeśli w dokumentach, zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, to przetwarzanie danych osobowych odbywa się wyłącznie na podstawie zgody – art. 9 ust. 2 lit. a RODO.

Możliwe jest również przetwarzanie danych osobowych w celu przeprowadzenia przyszłych naborów współpracowników jeśli wyrażona zostanie zgoda – art. 6 ust. 1 lit. a RODO.

Dane osobowe będą przetwarzane przez Administratora do czasu zakończenia procesu weryfikacji i potwierdzenia kwalifikacji.  

W przypadku kandydatów, których podanie zostało rozpatrzone negatywnie dane osobowe będą przetwarzane do czasu zakończenia procesu rekrutacji a następnie przez okres 3 lat w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń. W przypadku wyrażonej zgody na przetwarzanie danych osobowych w następnych naborach, dane będą przechowywane przez okres 1 roku.

 

Dane nie pochodzą od stron trzecich.

Administrator nie przekazuje danych do państw trzecich.

Administrator nie przewiduje zautomatyzowanego podejmowania decyzji.

 

E. CZĘŚĆ DLA CZŁONKÓW RODZIN

 

Zasiłek opiekuńczy z powodu sprawowania opieki nad dzieckiem

 

Wnioskodawca
Przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dziecka odbywa się w związku ze złożeniem przez Panią/Pana wniosku o zasiłek opiekuńczy z powodu sprawowania opieki nad dzieckiem – art. 6 ust. 1 lit. c RODO, art. 9 ust. 2 lit. h RODO – dane będą przechowywane przez 5 lat, a następnie zgodnie z przepisami dotyczącymi archiwów. Przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych odbywa się w związku ze złożeniem przez Panią/Pana wniosku o zasiłek opiekuńczy z powodu sprawowania opieki nad dzieckiem – art. 6 ust. 1 lit. c RODO – dane będą przechowywane przez 5 lat, a następnie zgodnie z przepisami dotyczącymi archiwów.

 

Drugi rodzic/małżonek/inny członek rodziny wnioskodawcy
Przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana odbywa się w związku ze złożeniem przez matkę lub ojca dziecka lub Pani/Pana małżonka/członka rodziny wniosku o zasiłek opiekuńczy z powodu sprawowania opieki nad dzieckiem – art. 6 ust. 1 lit. c RODO – dane będą przechowywane przez 5 lat, a następnie zgodnie z przepisami dotyczącymi archiwów.

 

Administrator nie przewiduje zautomatyzowanego podejmowania decyzji.

 

Zasiłek opiekuńczy z powodu sprawowania opieki nad chorym członkiem rodziny

 

Wnioskodawca

Przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych odbywa się w związku ze złożeniem wniosku o zasiłek opiekuńczy z powodu sprawowania opieki nad chorym członkiem rodziny – art. 6 ust. 1 lit. c RODO – dane będą przechowywane przez 5 lat, a następnie zgodnie z przepisami dotyczącymi archiwów.

 

Małżonek/inny członek rodziny wnioskodawcy

Przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych odbywa się w związku ze złożeniem przez Pani/Pana małżonka/członka rodziny wniosku o zasiłek opiekuńczy z powodu sprawowania opieki nad chorym członkiem rodziny – art. 6 ust. 1 lit. c RODO – dane będą przechowywane przez 5 lat, a następnie zgodnie z przepisami dotyczącymi archiwów.

 

Administrator nie przewiduje zautomatyzowanego podejmowania decyzji.

 

Urlop opiekuńczy

Przetwarzanie danych osobowych odbywa się w związku z skorzystaniem z  urlopu opiekuńczego w celu zapewnienia opieki nad członkiem rodziny, który wymaga wsparcia z poważnych względów medycznych – art. 6 ust. 1 lit. c oraz art. 9 ust. 2 lit. b RODO – dane będą przechowywane przez  50 lat, licząc od dnia rozwiązania lub wygaśnięcia stosunku pracy – dla stosunków pracy nawiązanych przed 1 stycznia 1999 r. oraz dla stosunków pracy nawiązanych po 31 grudnia 1998 r., a przed 1 stycznia 2019 r., jeżeli nie został złożony raport informacyjny lub 10 lat, licząc od końca roku kalendarzowego, w którym stosunek pracy uległ rozwiązaniu lub wygasł albo od końca roku kalendarzowego, w którym raport informacyjny został złożony – dla stosunków pracy nawiązanych po 31 grudnia 2018 r. oraz dla stosunków pracy nawiązanych po 31 grudnia 1998 r., a przed 1 stycznia 2019 r., jeżeli został złożony raport informacyjny.

Administrator nie przewiduje zautomatyzowanego podejmowania decyzji.

 

Elastyczna organizacja pracy

Przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dziecka odbywa się w związku z przyjęciem i rozpatrzeniem wniosku dotyczącym elastycznej organizacji pracy dla pracownika wychowującego dziecko, do ukończenia przez nie 8 roku życia – art. 6 ust. 1 lit. c oraz art. 9 ust. 2 lit. b RODO – dane będą przechowywane przez  50 lat, licząc od dnia rozwiązania lub wygaśnięcia stosunku pracy – dla stosunków pracy nawiązanych przed 1 stycznia 1999 r. oraz dla stosunków pracy nawiązanych po 31 grudnia 1998 r., a przed 1 stycznia 2019 r., jeżeli nie został złożony raport informacyjny lub 10 lat, licząc od końca roku kalendarzowego, w którym stosunek pracy uległ rozwiązaniu lub wygasł albo od końca roku kalendarzowego, w którym raport informacyjny został złożony – dla stosunków pracy nawiązanych po 31 grudnia 2018 r. oraz dla stosunków pracy nawiązanych po 31 grudnia 1998 r., a przed 1 stycznia 2019 r., jeżeli został złożony raport informacyjny.

 

Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych

Przetwarzanie odbywa się w związku z przyznaniem ulgowej usługi i świadczenia oraz dopłaty z zakładowego funduszu świadczeń socjalnych i ustalenia jej wysokości – art. 6 ust. 1 lit. c RODO, art. 9 ust. 2 lit. b RODO.

Dane osobowe będą przetwarzane tak długo jak wynika z przepisów prawa. Dane przetwarzane na potrzeby rachunkowości oraz ze względów podatkowych przechowywane są przez 5 lat, od końca roku kalendarzowego, w którym zostały przyznane świadczenie. Dane, których nie ma obowiązku przechowywać, będą niszczone niezwłocznie po zakończeniu działania, którego dotyczą. Administrator dokonuje przeglądu przydatności przetwarzania danych osobowych nie rzadziej niż raz do roku.

 

F. PROWADZENIE FANPAGE’Y NA PORTALACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH

 

Wykorzystujemy Twoje dane osobowe zbierane w związku z odwiedzinami utworzonych przez nas naszych fanpage’y na portalach społecznościowych (Facebook, YouTube) i aktywnością podejmowaną na forum tych fanpage’y, w tym informacje o obserwowaniu i polubieniu fanpage’a, zamieszczeniu postów, zamieszczeniu komentarzy pod publikowanymi na fan page’u treściami, reakcjach na publikowane na fan page’u treści oraz o dzieleniu się z innymi użytkownikami publikowanymi na fan page’u treściami itp.). Informacje te, zgodnie ze specyfiką działania portali społecznościowych, są jawne dla wszystkich lub niektórych pozostałych użytkowników tych portali. Wykorzystujemy Twoje dane osobowe w celu prowadzenia fanpage’a, w tym w celu opracowania atrakcyjnych treści oraz ich udostępnienia użytkownikom portali społecznościach.

Działamy w oparciu o niezbędność wykorzystania danych do wykonania umowy o świadczenie usługi drogą elektroniczną (podstawa prawna wykorzystania danych przewidziana w art. 6 ust. 1 lit. b RODO).

 

Polityka prywatności Facebook: https://www.facebook.com/privacy/policy/?entry_point=facebook_help_center_ig_data_policy_redirect

 

Polityka prywatności YouTube

https://www.youtube.com/intl/ALL_pl/howyoutubeworks/user-settings/privacy/

 

G. ADMINISTROWANIE SERWEREM I STATYSTYKA KORZYSTANIA Z ZASOBÓW NASZYCH STRON

 

Wykorzystujemy Twoje dane osobowe dotyczące Twojej aktywności na naszych stronach, obejmujące treść zapytań HTTP kierowanych do naszego serwera przez Twoje urządzenie (adres URL, adres IP, typ przeglądarki, system operacyjny, język przeglądarki, datę i godzinę żądania, przeglądane zasoby strony). Zbierane w ten sposób dane są zapisywane w logach serwera.

Wykorzystujemy Twoje dane osobowe w celu administrowania serwerem, zapewnienia jego bezpieczeństwa oraz w celach statystycznych. Działamy w oparciu o nasz uzasadniony interes, polegający na zapewnieniu kontaktu. (art. 6 ust.1 lit. f RODO). polegający na administrowaniu serwerem, identyfikowaniu błędów w strukturze naszych stron oraz prowadzeniu statystki najczęściej przeglądanych zasobów.

 

H. PLIKI COOKIES

 

Pliki cookies to dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, przechowywane w urządzeniach końcowych użytkowników, przeznaczone do korzystania ze stron internetowych. Cookies identyfikuje Użytkownika, co pozwala na dopasowanie treści witryny, z której korzysta, do jego potrzeb. Zapamiętując jego preferencje, umożliwia odpowiednie dopasowanie skierowanych do niego treści,
w tym reklam. Administrator Danych Osobowych stosuje Cookies, aby zagwarantować odpowiedni standard wygody Serwisu, a zebrane dane są wykorzystywane jedynie wewnątrz firmy w celu optymalizacji działań.

Cookies wykorzystywane są w celu:

    1. dostosowania zawartości Serwisu do preferencji Użytkownika;

Należy pamiętać, że w niektórych przypadkach, niezależnych od Właściciela, oprogramowanie zainstalowane przez Użytkownika na urządzeniu końcowym, służące do przeglądania stron internetowych (np. przeglądarka internetowa) wprowadza domyślne przechowywanie cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione między innymi w taki sposób, aby blokować automatyczną ustawienia cookies bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu końcowym Użytkownika. Informacje szczegółowe w tym zakresie dostępne są w ustawieniach i instrukcjach dotyczących oprogramowania (przeglądarki internetowej).

Użytkownik w każdej chwili ma możliwość wyłączenia lub przywrócenia opcji gromadzenia cookies poprzez zmianę ustawień w przeglądarce internetowej.

Zmiana ustawień stanowi wyrażenie sprzeciwu, który w przyszłości może spowodować utrudnienia
w korzystaniu z Serwisu. Całkowite wyłączenie opcji przyjmowania cookies nie będzie oznaczać braku możliwości przeglądania treści zamieszczanych w Serwisie z zastrzeżeniem tych, do których dostęp wymaga logowania.

Niedokonanie zmiany ustawień oznacza, że dane będą zamieszczone w urządzeniu końcowym Użytkownika (korzystanie z Serwisu będzie powodować automatyczne zamieszczanie cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika).

Przechowywane dane zamieszczone w urządzeniu końcowym Użytkownika nie powodują zmian konfiguracyjnych w urządzeniu końcowym Użytkownika lub oprogramowaniu zainstalowanym w tym urządzeniu.

 

I. PODMIOTY, KTÓRYM UJAWNIAMY TWOJE DANE OSOBOWE

 

Nasza strona internetowa zawiera odnośniki do innych stron WWW. Nie możemy ponosić odpowiedzialności za zasady zachowania prywatności obowiązujące na tych stronach. Namawiamy, by po przejściu na inne strony, zapoznać się z polityka prywatności tam ustaloną. Niniejsza polityka prywatności dotyczy tylko strony internetowej prowadzonej przez Administratora Danych Osobowych.

Dane osobowe mogą zostać ujawnione organom publicznym na podstawie przepisów prawa oraz podmiotom z nami współpracującym na podstawie zawartych umów powierzenia przetwarzania danych osobowych między innymi Czek.it sp. z o.o., Google Ireland Ltd., ITCube.

 

J. TWOJE PRAWA

 

W związku z wykorzystywaniem przez nas Twoich danych osobowych możesz domagać się od nas:

  • dostępu do swoich danych osobowych, uzyskania potwierdzenia, czy Twoje dane osobowe są wykorzystywane, uzyskania kopii swoich danych osobowych oraz do uzyskania informacji związanych z wykorzystaniem tych danych (art. 15 RODO),
  • kopii swoich danych osobowych, których sam nam dostarczyłeś/dostarczyłaś, i przekazania tej kopii bądź Tobie samemu/samej, bądź wskazanemu przez Ciebie pomiotowi w powszechnie używanym, możliwym do odczytu komputerowego formacie (art. 20 RODO),
  • sprostowania swoich danych osobowych, gdy są niekompletne lub nieprawidłowe (art. 16 RODO),
  • usunięcia wszystkich lub niektórych swoich danych osobowych (art. 17 RODO), jeżeli odpadł celu lub podstawa prawna wykorzystywania tych danych, np. wobec cofnięcia zgody lub zgłoszenia zasadnego sprzeciwu albo jeżeli dane osobowe były wykorzystywane niezgodnie z prawem,
  • ograniczenia wykorzystania Twoich danych osobowych (art. 18 RODO) na czas niezbędny do rozstrzygnięcia o zasadności żądania usunięcia lub sprostowania tych danych albo do rozstrzygnięcia o zasadności zgłoszonego przez Ciebie sprzeciwu lub na czas niezbędny do ustalenia, dochodzenia lub obrony przez Ciebie roszczeń;

Możesz wnieść sprzeciw wobec wykorzystania Twoich danych osobowych w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes (art. 21 RODO). Na skutek wniesionego sprzeciwu rozważymy, czy z przyczyn związanych z Twoją szczególną sytuacją Twoje prawa i wolności mają pierwszeństwo przed względami ochrony poufności przetwarzanych przez nas danych osobowych.

Możesz w dowolnym momencie wycofać udzieloną zgodę na wykorzystanie Twoich danych osobowych (art. 7 RODO). Cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem ich wykorzystywania na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Masz prawo do wniesienia skargi w związku z wykorzystywaniem Twoich danych do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa. Skargę możesz wnieść w formie elektronicznej, w formie pisemnej albo ustnie do protokołu w siedzibie Prezesa Urzędu.

 

Zmiany w Polityce Prywatności

 

Stosownie do potrzeb możemy zmieniać i uzupełniać Politykę Prywatności. O wszelkich zmianach lub uzupełnieniach poinformujemy Cię poprzez zamieszczenie odpowiednich informacji na naszych stronach, a w przypadku istotnych zmian poinformujemy Cię bezpośrednio na wskazany adres e-mail.