Wakacje w Sopotni 2014

12 lipca rozpoczęliśmy w Kordonie nasz obóz pn. „Razem na szczyt”. Przez 12 dni zwiedzaliśmy  najbliższą okolicę – w tym piękny wodospad (największy w polskich Beskidach), kąpaliśmy się w potoku Cebulka oraz w żywieckim basenie.

Z przewodnikiem górskim – Panem Robertem – przez trzy dni wędrowaliśmy po halach i zdobywaliśmy szczyty. Zdobyliśmy górę Grojec, Rysiankę, Halę Lipowską, Halę Boraczą, Halę Miziową. Zwiedzaliśmy Muzeum Ziemi Beskidzkiej oraz Beskidzkie Centrum Zabawki Drewnianej w Stryszawie.

Bawiliśmy się również w DinoZatorLandzie, gdzie spacerowaliśmy w ogrodzie gigantycznych owadów, parku mitycznych bohaterów i parku dinozaurów. Płynęliśmy gondolą oraz obejrzeliśmy seans w kinie 5D. Ależ to były emocje! Sprawdzaliśmy również kondycję naszych błędników w domu „do góry nogami”. A w sopotniańskim Centrum Kosmiscznym wcielając się w role ekspertów uczestniczyliśmy w misji podboju kosmosu.

Poza wycieczkami mieliśmy również liczne zajęcia na terenie Kordonu: integracyjne i socjoterapeutyczne, sportowe i plastyczne oraz bajkoterapię. Zorganizowaliśmy ognisko z kiełbaskami, podchody, dyskotekę oraz chrzest, w którym próbom odwagi poddani zostali również nasi wychowawcy 😉